به نظر می رسد این روزها، همه به دنبال خرید یا فروش ارزهای دیجیتال هستند. برای انجام این معاملات شما به یک صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید. صرافی که بتوانید از طریق آن تمامی ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را خرید و فروش کنید. موفق شو برای کمک به شما در انتخاب بهترین صرافی های ارز دیجیتال، از مشاورهای مجله فوربس کمک گرفته است. این مشاوران با بررسی بهترین پیشنهادات معاملاتی و همچنین داده های ثبت شده، بهترین صرافی های ارز دیجیتال را مشخص کرده اند. اما برای انجام معاملات یک نکته را باید به خاطر بسپارید: خرید و فروش رمز ارزها، سرمایه گذاری پر ریسکی است. بهتر است تنها در صورتی که شما حاضر به قبول ریسک نوسانات شدید بازار و خطر از دست دادن سرمایه خود هستید، تن به انجام آن دهید.

روش تعیین بهترین صرافی های ارز دیجیتال

مشاوران مجله‌ی فوربس 10 تا از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در مرکز مبادلات رمز ارزها، یعنی در سایت CoinMarketCap.com، را بررسی کرده اند. در این بررسی مشاوران، ترافیک وب سایت، انحلال، حجم معاملات، و دسترسی مشتریان آمریکایی را ملاک خود قرار داده اند.

بهترین صرافی در کل

بهترین صرافی ارز دیجیتال

 

بهترین صرافی برای تازه کارها

 

بهترین صرافی برای علاقه مندان به ارز دیجیتال

بهترین صرافی برای علاقه مندان ارز دیجیتال

دیگر صرافی های برتر

صرافی ارز دیجیتال کراکن

 

برای انتخاب بهترین صرافی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

انتخاب بهترین صرافی های ارز دیجیتال می تواند فرآیند پیچیده‌ای باشد. استفن مکیان، استادیار اقتصاد در دانشگاه اریگان است. او در این خصوص می گوید:”موارد مهمی که به هنگام انتخاب صرافی مورد نظر خود باید بدان توجه کنید شامل هزینه ها و امنیت می باشد. همچنین شما باید مطمئن شوید که صرافی مورد نظر، لیست متنوعی از دارایی ها را ارائه می دهد. دارایی هایی که شما می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید “. اسپنسر مونتگومری، بنیانگذار مرکز مشاوره رمز ارز یونیتا است. او به افراد تازه کار، در زمینه سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال کمک می کند. او در این خصوص معتقد است که اولین و مهمترین نکته ای که باید بدان توجه کنید، داشتن امنیت در انجام مبادلات است.

با رشد محبوبیت و مطلوبیت رمز ارزها، این بازار به یک هدف بسیار محبوب در میان هکرها تبدیل شده است. بسیاری از صرافی های بزرگ دنیا، مانند صرافی اینترنشنال Binance و KuCoin اخیرا هک شده اند. همچنین متحمل چند ده میلیون ضرر شده اند. در حالی که بسیاری از صرافی ها توانسته اند خسارت وارده و پول های دزدیده شده را با کمک شرکت های بیمه جبران کنند. اما به احتمال زیاد این اتفاقی نیست که شما دوست داشته باشید تجربه کنید. به همین دلیل است که مونتگومری توصیه می کند پول خود را در صرافی های معتبر سرمایه گذاری کنید.