شرایط و قوانین استفاده از کالا و خدمات موفق شو
با عرض سلام و احترام خواهشمند است بنا بر استفاده بهینه و مفید از خدمات موفق شو قوانین و شرایط مندرج در را ملاحظه فرمایید.

با تشکر

ثبت سفارش کالا
ثبت سفارش کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین سایت موفق شو می باشد.
توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود و در صورت تغییراتی در آینده، قوانین جدید از طریق همین صفحه منتشر شده و قابل پیگیری می باشد شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هر گونه تغییر است.
قوانین عمومی
کلیه اصول و رویه‏‌های به کار گرفته شده در موفق شو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش موفق شو اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات موفق شو استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به موفق شو ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که موفق شو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
سیاست‏ های رعایت حریم شخصی
موفق شو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. موفق شو متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت موفق شو ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات موفق شو ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر ، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط موفق شو جزئی از اموال موفق شو محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار موفق شو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای موفق شو محفوظ می‏‌دارد.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی movafaghsho.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت موفق شو هیچ گونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از movafaghsho.com و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند. تنها ایمیل رسمی این وب سایت به آدرس info@movafaghsho.com می باشد و بدیهی است در صورت اقدام و پاسخگویی به ایمیل های دیگر مسئولیت و عواقب بر عهده ی مشتری می باشد.
ثبت و پردازش سفارش
موفق شو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال / دانلود می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای موفق شو محفوظ است.
خسارت در هنگام حمل و نقل
موفق شو همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
گارانتی و خدمات پس از فروش
گارنتی شامل اجرای محصولات در رایانه می باشد که تا یک هفته پس از تحویل معتبر است.
محتوا
موفق شو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است موفق شو تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
خطا در قیمت گذاری
وضعیت موجودی یک کالا و قیمت پیشنهادی برای سفارش که توسط کارشناسان ما درج می شود ممکن است دچار خطاهای تایپی و یا احتمالی باشد با این حال ما حداکثر تلاشمان را جهت جلوگیری از برورز چنین خطاهایی انجام می دهیم در صورت بروز خطا های مذکور با شما از طریق تلفن 22128000 021 قیمت اصلاح شده و یا وضعیت موجودی کالا اعلام می گردد و درصورت تمایل به ادامه خرید از طرف شما، ادامه مراحل خرید پیگیری می شود و در غیر اینصورت عملیات پیگیری کالا متوقف می شود.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمت‌‏گذاری در موفق شو مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در موفق شو قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، موفق شو موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال کالا جهت تهران رایگان می باشد. هزینه ی های ارسال ( شامل حمل و بیمه و …) به شهرستانها پس از اعلام به خریداری و تایید ایشان اخذ می گردد.
تراکنش های مالی
کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به موفق شو اطلاع دهید.
فورس ماژور
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، موفق شو هیچ گونه مسئولیتی ندارد.