در حوزه منابع انسانی هیچ‌کس به‌قدر مارک ویکتور هانسن موفقیت کسب نکرده و حرفه‌ای نیست. وی بیش از ۳۰ سال  را به راهنمایی مردم و سازمان‌ها برای تغییر نگرش شخصی نسبت به وقایعی که اتفاق می‌افتد ، پرداخت. سخنرانی‌های شکوهمند وی زمینه‌هایی زیادی برای اقدام برای تغییر شرایط ایجاد می‌کرد. مارک ویکتور هانسن به پیشرفت میلیون سازمان، شرکت و فرد کمک  کرده است. یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت مارک ، شخصیت کاریزماتیک او است. وی با همین ویژگی توانسته توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کندو همچنین قلب‌های زیادی به خود علاقه‌مند نماید. توانایی مارک ویکتور هانسن در داستان‌نویسی و  روایت گری  یک اسطوره در دنیای امروز ما محسوب می‌شود. او یکی از پویاترین شخصیت‌های بازاریابی و اقتصادی است. موفق شو قصد دارد تا در ادامه اطلاعات بیشتری را در مورد زندگینامه مارک ویکتور هانسن در اختیار شما قرار دهد.

زندگینامه مارک ویکتور هانسن

زندگینامه مارک ویکتور هانسن

شهرت مارک ویکتور هانسن بیشتر به خاطر نگارش کتاب «سوپ مرغ برای روح» است. مارک و شریک  تجاری‌اش جک کنفیلد به‌عنوان جادوگران فرهنگی شناخته می‌شوند. آن‌ها امسال برای یازدهمین بار برای موفقیت‌هایشان جشن گرفتند. این موفقیت تا حدی است که مجله تایمز از آن‌ها به‌عنوان پدیده دهه یاد می‌کند. بیش از ۱۰۰ میلیون  نسخه از کتاب « سوپ مرغ برای روح بشر» در سراسر دنیا به فروش رسیده است. مارک ویکتور هانسن بیش از ۱۰۰ محصول در بازار دارد. یکی از بهترین سری چاپ‌های جهان متعلق به مارک می‌باشد. سوپ مرغ تنها یکی از ایده‌های سودآور  و موفقیت‌آمیز مارک ویکتور هانسن بود. البته محور بیشتر سخنرانی‌های وی سوپ مرغ است. مارس نویسنده کتاب‌های دیگری  نظیر «قدرت تمرکز»، «عامل علاءالدین»، «شهامت پیروزی» و «دهمین معجزه و دیگران» را هم نوشته است. مارک ویکتور هانسن دارای بزرگترین کتابخانه الکترونیک می‌باشد. در این کتابخانه فایل‌های صوتی و ویدئوهای آموزشی همچنین مقالات علمی با موضوع اندیشه بزرگ، عملکرد فروش و بازاریابی برای ارائه به کاربران وجود دارد.

زندگی شخصی و حرفه‌ای مارک ویکتور هانسن

مارک ویکتور هانسن

آخرین کتاب مارک ویکتور هانسن با همکاری رابرت. جی.آلن نویسنده کتاب جریان پایین  نوشته‌شده است. کتاب اخیر با عنوان « یک میلیونر، یک دقیقه» به چاپ رسیده است. هدف از نگارش این کتاب الهام بخشی به افراد برای میلیونر شدن است. این کتاب  توسط انتشارات Random House به چاپ رسید. قدرت بیان و انرژی زیاد مارک اولین چیزی است در برنامه‌هایی که حضور پیدا می‌کند به چشم می‌خورد. وی در برنامه‌هایی مانند اپرا، سی.ان.ان. حضور داشت. او را به‌عنوان بهترین کارآفرین انتخاب کرد. مارک ویکتور هانسن در تمام سخنرانی‌های خود به این نکته که افراد باید موفقیت را در خود جستجو کنند اشاره‌کرده است. تمرکز بر روی نقاط قوت باعث می‌شود تا به نبوغ ذاتی خود پی ببرید.

مارک ویکتور هانسن بنیان‌گذار دانشگاه بازاریابی MEGA Speaking و Mega Empire در این دانشگاه هرساله کنفرانس‌هایی درزمینه بازاریابی  برگزار می‌شود. بیشتر علاقه‌مندان که دوست دارند کسب‌وکاری تأسیس نمایند و در آن موفق شوند در این برنامه‌ها شرکت می‌کنند. مارک  یک نیکوکار  و نوع‌دوست است. او برای صلیب سرخ آمریکا و ارائه بورس‌های تحصیلی فعالیت کرد. در سال ۲۰۰۰ او از اطراف انجمن Horatio Alger جایزه معتبر این مجموعه را دریافت کرد. هرسال این انجمن از شخصیت‌های تأثیرگذار که دارای فضائل ذاتی هستند تقدیر می‌کند. قبل از مارک ویکتور هانسن هوراسیون آلگر و جونیور موفق به دریافت این جایزه در قرن نوزدهم شدند. دستاوردهای خارق‌العاده مارک ویکتور هانسن  او را به نمونه‌ای تبدیل کرده است که از تمام فرصت‌هایش به بهترین نحو استفاده می‌کند.

در سال 2004 مارک جایزه سفیر  شرکت‌های خصوصی را برنده شد. وی همچنین جایزه بینش نوع‌دوستانه از Covenant House of CA دریافت کرد. وی در زمره مشاهیر فروش و  بازاریابی قرار گرفت. در سال 2000  وی از طرف دانشگاه نورث وودز   به‌عنوان تاجر برتر  تقدیر شد. در سال 2002 دانشگاه تودو به مارک مدرک دکترای افتخاری در رشته مدیریت بازرگانی را داد. مارک ویکتور هانسن صندوق   کارآفرینی خود را راه‌اندازی کرد. این صندوق بیشتر به پیشرفت آینده تجاری کسب. کارها و ارتقاء سطح دانشکده می‌پردازد. مارک ویکتور هانسن سالانه بین ۵۰ تا ۷۵ سخنرانی و سمینار برگزار می‌کند.  او براساس مطالب کتاب سوپ مرغ برای  Soul Enterprises ، Inc کار می‌کرد. مارک ویکتور هانسن یک فعال اجتماعی و نوع‌دوست بود که برای بهتر شدن جهان پیرامون خویش بسیار تلاش کرد.

درمجموع می‌توان گفت که مارک ویکتور هانسن بازاریابی موفق بود که توانسته بود در سال‌های فعالیت خود به پیشرفت بسیاری از مشاغل کمک کند. وی جوایز زیادی را کسب کرد. شهرت بیشتر به خاطر مطالب سوپ جوجه است. مارک همواره تلاش کرد تا جهان را جای بهتری برای زندگی کند. زندگینامه مارک ویکتور هانسن الهام‌بخش بسیاری از فعالان اقتصادی بوده است.