NLP دانشی است که مملو از تکنیک‌های پرکاربرد و اصولی می‌باشد. یکی از بهترین آن‌ها تکنیک تعالی نام دارد. به‌کارگیری تعالی برخلاف آنچه تصور می‌شود بسیار آسان است. درواقع این فن بیشتر بر روی شناسایی احساسات مثبت تمرکز دارد. نام دیگر این فن NLP مثبت اندیشی می‌باشد. برای دستیابی به موفقیت آشنایی با این تکنیک ها طی این مسیر را برای شما آسان‌تر می‌کند. در سایت موفق شو آموزش رایگان NLP قرار داده‌شده است. ما در این مقاله قصد داریم تا شما با یکی از راه‌های کسب موفقیت آشنا کنیم.

تکنیک تعالی در NLP

تکنیک تعالی NLP

تکنیک تعالی در NLP سال‌ها توسط محققان مختلف موردمطالعه قرارگرفته است. یکی از آن‌ها به نام جیمز پاک می‌گوید که تکنیک تعالی به افراد آموزش می‌دهد تا بیشتر بر روی احساسات مثبت خود متمرکز شوند. با انجام این کار ذهن شما تبدیل به زباله‌دانی نمی‌شود. درواقع با استفاده از این فن زمان و ظرفیت بیشتری برای اندیشیدن در مورد ابعاد مختلف زندگی خود پیدا می‌کنید.

با به‌کارگیری علم NLP توانایی دوراندیشی و دیدن ابعاد دیگر مسائل را پیدا خواهید کرد. این به‌نوبه خود به شما این فرصت می‌دهد تا فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای شما ایجاد  می‌کند همچنین شمارا ترغیب می‌کند تا برای کسب مهارت‌های گوناگون اقدام کنید. ترکیب وسعت اندیشی و مهارت شمارا به موفقیت نزدیک می‌کند. آموزش رایگان NLP در اکثر سایت‌های اینترنتی موجود است.

انگیزش nlp

شاید باورتان نشود ولی NLP شمارا با ظرفیت‌های جدید وجودتان آشنا می‌کند. شاید پا در زمینه‌هایی بگذارید که تابه‌حال حتی به آن‌ها فکر هم نمی‌کردید. ازنظر موفق شو این‌یک معجزه است که افراد بتوانند هرچند اندک اهداف خود را جدی بگیرند و برای دستیابی به آن‌ها اندکی مسیر تفکر وزندگی خود را تغییر دهند. ت می‌توانید از احساسات منفی خود دوری‌کنید.

در دوره‌های آموزش رایگان NLP به شما توصیه می‌شود تا تنها احساسات منفی خود را بپذیرید و به آن‌ها اجازه تأثیرگذاری بر روی ذهنتان را ندهید. شما باید آن‌ها را مهار کنید وگرنه از حلقه تعالی خارج خواهید شد. برای موفقیت شما نیاز به ذهنی باز برای یادگیری و کشف و کسب مهارت دارید.

موانع کاربرد تکنیک تعالی

موانع کاربرد تکنیک تعالی

تنها زمانی تکنیک تعالی علم NLP بر زندگی شما تأثیر می‌گذارد که مسئولیت انتخاب‌های خود را بپذیرید. مسئولیت‌پذیری جزء لاینفک موفقیت به‌حساب می‌آید. تکنیک تعالی به رشد فکری و اجتماعی شما کمک شایانی می‌کند.

موفق شو برای اینکه موضوع بیشتر روشن شود، مثالی را برای شما می‌زند. فرض کنید شما فردی هستید که از کمبود اعتمادبه‌نفس رنج می‌برید و یا اینکه مسئولیت‌های زیادی بر دوش شما سنگینی می‌کند. درنتیجه شما احساس می‌کنید که توانایی صحیح انجام دادن این کارها ندارید.

به‌طور مداوم از اشتباه و شکست می‌ترسید. اینجا است که تکنیک تعالی NLP از طریق تفکر مدبرانه و ویژگی‌های مثبتتان تحولی عظیم در زندگی شما ایجاد می‌کند. موفقیت در دستان شما است کافی است بخواهید.

مراحل انجام تکنیک تعالی NLP

مراحل انجام تکنیک تعالی NLP

زمانی که احساس نیاز کردید می‌توانید به‌آسانی از تکنیک تعالی NLP بهره ببرید. در ابتدا یک دایره نسبتاً بزرگ را در ذهن خود ترسیم کنید و تصورات خود را درون آن قرار دهد. اگر چیزهای ملموس را بیشتر دوست دارید می‌توانید با استفاده از گچ این دایره را بر روی زمین بکشید.

در حلقه NLP تمام چیزهایی خوب و مثبتی را در خود اعم از کار خوب، اهداف، آرزوها ثبت کنید. در مرحله بعد به آن‌ها هویت بدهید. منظور موفق شو از هویت دادن صدا، رنگ هست. به‌عنوان‌مثال فردی موفقیت خود را صورتی می‌بیند.

نکته‌ای شاید بسیار به شما کمک کند این است خود را به‌صورت فیزیکی در درون حلقه تعالی NLP قرار دهید و بعدازآن به روزه‌ها، ماه‌ها و سالهایی فکر کنید که به‌تمامی این اهداف و آرزوها رسیده‌اید. احساس خود را آن لحظات تجربه کنید و برای لحظاتی لذت ببرید.

به گفته موفق شو ازاین‌پس هر وقت احساسات منفی به ذهن شما هجوم آورد سریعاً حلقه تکنیک تعالی NLP به خاطر بیاورید و به آن نگاهی بیندازید تا دوباره انرژی خود را بازیابید. انجام این طراحی با یک دوست می‌تواند شما در طی مسیر موفقیت مصمم‌تر کند.

تکنیک تعالی NLP

درنتیجه می‌توان گفت که تکنیک تعالی در علم NLP برای همگان کاربردی و مناسب است. تکنیک تعالی در لحظات سخت و مشکل زندگی می‌تواند شما برای دستیابی به موفقیت امیدوار کند. شما به آموزش رایگان NLP در سایت موفق شو دسترسی کامل دارید.