دارن هاردی یک نویسنده آمریکایی، سخنران انگیزشی، مشاور و ناشر سابق مجله SUCCESS است. دارن هاردی نویسنده پرفروش در نیویورک‌تایمز نیز می‌باشد. او نویسنده‌ی کتاب‌هایی مانند The Entertainer Roller Coaster، ” بهترین سال خود را زندگی کن ” و “اثر مرکب ” است.

زندگینامه دارن هاردی

هاردی متولد 26 فوریه سال 1971 در ایالات‌متحده آمریکا است. او در سال 2019 میلادی، 48 سال سن دارد. والدین دارن هاردی زمانی که او تنها 18 ماه داشت، طلاق گرفتند. مادرش حضانت او را نمی‌خواست بنابراین دارن هاردی همراه با پدرش زندگی می‌کرد. دارن هاردی پدر خود را با شخصیت گروهبان در فیلم کت فلزی از استنلی کوبریک مقایسه می‌کند. دارن هاردی آشکارا زندگینامه‌ی خود را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد چرا که او معتقد است که  داستان شخصی وی ممکن است به دیگران کمک کند. او معتقد است که این آگاهی از پیش‌زمینه‌ی او ممکن است به افراد دیگری کمک کند که با شکست‌های خود مواجه شوند و نقاط ضعف خود را به یک قدرت بالقوه تبدیل کنند. دارن هاردی در این زمینه می‌گوید:”سختی شما می‌تواند یک مزیت برایتان به‌حساب بیاید. تجربه‌ی رها شدگی عامل اتکا به نفس، خودانگیختگی، هدف‌گرایی و نتیجه محور بودن من است “.

دارن در سال 2001 با جورجیا هاردی ازدواج کرد.

کسب‌وکار دارن هاردی

کسب‌وکار دارن هاردی

در سن 18 سالگی، دارن هاردی اولین کسب‌وکار خود را آغاز کرد. وی به مدت 25 سال، شخصیتی مهم و تأثیرگذار در زمینه‌ی موفقیت رسانه‌ای بوده است. وی در سال 2007 به‌عنوان ناشر مجله‌های  SUCCESS و Success Media مشغول به کار شد. هاردی در دسامبر سال 2015 اعلام کرد که سمت خود در مجله‌ی SUCCESS را ترک می‌کند تا فرصت‌های جدیدی را به‌عنوان یک ناشر به دست آورد. پیش‌ازاین مسئولیت، دارن هاردی در دو شبکه تلویزیونی با محوریت توسعه شخصی، مقام‌های اجرایی داشت. او تهیه‌کننده اصلی کارمندان شبکه TPN و رئیس شبکه آموزش موفقیت (TSTN) بود. دارن هاردی بیشتر به خاطر کتاب محبوب خود “اثر مرکب ” معروف است. این کتاب به‌عنوان بهترین اثر دارن هاردی تا به امروز توسط منتقدین معرفی‌شده است.  دارن هاردی همچنین به‌واسطه‌ی سخنرانی‌های حرفه‌ای عمومی خود به‌عنوان “استاد تأثیرگذار ” توسط انجمن ملی سخنرانان (NSA) انتخاب‌شده است.

کتاب های دارن هاردی

2010-اثر مرکب

2014- ترن هوایی کارآفرین: نجات پیدا کردن از وحشتناک‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسیر زندگی‌تان

2010- بهترین سال خود را زندگی کن: فرایند هشت مرحله‌ای برای دستیابی به آنچه می‌خواهید!

2010-درس‌هایی برای یک‌عمر: جیم ران و هاردی در مورد اصول اصلی موفقیت در کسب‌وکار و زندگی صحبت می‌کنند.

2017-خلاصه: ترن هوایی کارآفرین: چرا اکنون زمان پیوستن به این سواری است؟

2019- ترن هوایی کارآفرین: کتاب راهنمای ضروری برای پیشرفت به‌عنوان یک کارآفرین

جملات انگیزشی دارن هاردی

زندگینامه دارن هاردی

در اینجا به 12 جمله از جملات انگیزشی دارن هاردی در باب موفقیت می‌پردازیم.

  1. “روز خود را با چرا شروع کنید و سپس با چگونه ادامه دهید “.
  2. “چیزی که شما یاد می‌گیرید یا می‌دانید مهم نیست، آنچه با دانسته‌ها و آموزه‌های خود انجام می‌دهید مهم است “.
  3. “امپراطوری های مسلط همگی زمانی به همین یک دلیل شکست‌خورده‌اند: افراد به سطح مشخصی از موفقیت رضایت می‌دهند و پا پس می‌کشند “.
  4. “آرزو نکنید که کاش آسان‌تر بود، آرزو کنید که کاش شما بهتر بودید “.
  5. “رؤیاهای خود را دنبال نکنید. آن‌ها را تعقیب کنید “.
  6. “انتخاب‌ها ریشه هر یک از نتایج شما هستند. هر انتخاب، رفتاری را پایه‌گذاری می‌کند که باگذشت زمان به یک عادت تبدیل می‌شود “.
  7. “انتخاب موفق بودن کافی نیست. شما باید برای پیدا کردن انگیزه اصلی خود، قدرت فعال خود و چراهای خود، عمیق‌تر واکاوی کنید “.
  8. “شما به‌تنهایی مسئول کارهایی که انجام می‌دهید یا نمی‌دهید و یا چه واکنشی در برابر کارهایی که در حقتان انجام می‌شود، هستید “.
  9. “همه تحت تأثیر سه چیز قرار می‌گیرند: ورودی (آنچه شما ذهن خود را از آن تغذیه می‌کنید)، گروه‌ها (افرادی که با آن‌ها وقت می‌گذرانید) و محیط (محیط اطراف خود).”
  10. “هنگامی‌که اهداف خود را تعیین می‌کنید، به مغز خود چیز جدیدی می‌دهید تا آن را جستجو کند و روی آن تمرکز کند “.
  11. “آنچه توجه شمارا جلب می‌کند، زندگی‌تان را کنترل می‌کند.”
  12. “ترس واقعیت ندارد. این یک توهم است، پدیده‌ای که کاملاً درون مغز شما زندگی می‌کند “.

اثر مرکب دارن هاردی

به‌عنوان ناشر مجله SUCCESS، دارن هاردی نویسنده، موضوعات متفاوتی را شنیده، دیده و یا امتحان کرده است و در واقع تجربیات زیادی را در این زمینه کسب کرده است. کتاب اثر مرکب، اصول اصلی موفقیت را به نمایش می‌گذارد. کتاب اثر مرکب شامل ماهیت چیزهایی است که هر فرد موفقی احتیاج دارد که بداند، تمرین کند و برای به دست آوردن موفقیت‌های بسیار بزرگ در آن‌ها به درجه استادی برسد.

عنوان: اثر مرکب: موفقیت خود را با قدم‌های کوچک چند برابر کنید.

نویسنده: دارن هاردی/ ناشر: Success Books در سال 2010

مجله‌ی Success (موفقیت) از دارن هاردی

دارن هاردی و مجله موفقیت

موفقیت یک مجله فعال در زمینه‌ی مشاغل مختلف بود که مشاوره‌هایی برای  کارآفرینان و دیگران درزمینه‌ی بهبود تجارت و توانایی‌های شخصی ارائه می‌داد.  نسخه‌های مختلف این مجله شامل سی دی با محتوای انگیزشی از افراد متفاوتی بود. این مجله در سطح ملی توزیع شد و از سال 2015 دارای حداقل 402.883 و بیش از 799،000 خواننده بود. در فوریه سال 2018، 18 نویسنده و عکاس تمام‌وقت در این مجله فعالیت می‌کردند.

روزمرگی‌های دارن هاردی

DarrenDaily یک جنبش جهانی با بیش از 350،000  فرد بسیار موفق است که متعهد به شعار #BetterEveryDay هستند. این افراد مشتاقانی هستند که هر روز صبح به دارن می‌پیوندند تا یک ویدیوی ویژه که با یک ایده بزرگ تهیه‌شده‌اند را در کمتر از 5 دقیقه دریافت کنند. این ویدیو می‌تواند یک موفقیت باشکوه را در طول روز به این افراد هدیه کند. این پیشرفت‌های کوچک هر روزه و در طول 260 روز از سال می‌تواند به یک دگرگونی گسترده و یک موفقیت چشمگیر تبدیل شوند.

فهرست کتب دارن هاردی

  • اثر مرکب، 2010
  • بهترین سال خود را زندگی کن، 2011
  • ترن هوایی کارآفرین، 2015

نویسندگی دارن هاردی

هاردی کتاب “اثر مرکب ” را در سال 2010 نوشت. این کتاب در خصوص تأثیر تصمیمات روزانه در راستای دستیابی به اهداف مختلف نگارش شده است. او کتاب “بهترین سال خود را زندگی کن ” را در سال 2011 نوشت. این کتاب یک سیستم از ژورنال‌ها با مقصود طراحی و دستیابی به اهداف است. وی در سال 2015 کتاب ترن هوایی کارآفرین را نوشت که چالش‌های مالکیت کارآفرینی را تشریح می‌کند.