با پادکست فیس بوک بیشتر آشنا شوید. هفته گذشته مدیرعامل شرکت مارک زاکربرگ در صفحه فیس بوک خود، میزبان اتاق زنده بود. طبق اخبار Tech Crunch، فیس بوک گفته است که چهره‌های عمومی و تولیدکنندگان محتوا دارای حساب‌های تأییدشده، می‌توانند اتاق‌های صوتی زنده را راه‌اندازی و از مهمانان دعوت کنند. رسانه‌های بزرگ تولید محتوا درزمینهٔ صوتی، برنامه‌هایی مانند Clubhouse را طراحی کرده‌اند. هدف این برنامه ها جلب‌توجه کاربران و برتری در رقابت و ایجاد محبوبیت روزافزون است. حتی زاکربرگ نیز از این برنامه استفاده می‌کند.

فیدجی سیمو، رئیس برنامه فیس بوک، در وبلاگ خود توضیح داد که چه برنامه‌ریزی‌هایی برای پادکست فیس بوک دارند. سیمو نوشت: “اتاق‌های صوتی و پادکست‌های زنده که در ایالات‌متحده پخش می‌شوند، فقط آغاز سفر صوتی ماست. در آینده، ما با تولیدکنندگانی کار می‌کنیم که از ابزارهای صوتی ما برای توسعه و راه‌اندازی بیشتر Sound Bites استفاده می‌کنند. نوعی تولید کلیپ‌های صوتی به شکل خلاق و کوتاه. ”

افراط‌گرایان از پادکست‌های زنده برای اطلاعات رسانی‌های اشتباه استفاده کرده‌اند. فیس بوک اعلام کرد که قوانین آن هنوز هم در مورد گزارش موارد توهین‌آمیز در فایل‌های صوتی اجرا می‌شود. این شرکت گفت: مرزهای امنیتی ما به‌خوبی کار می‌کند و ابزارهای ما به‌صورت خودکار افراد مخرب را شناسایی و از ایجاد مشکل پیشگیری می‌کنند. این ابزارها مانع‌های عالی هستند. بااین‌حال ما سعی داریم با یادگیری بیشتر، به تطبیق تکنولوژی با فرایندها کمک کنیم. فیس بوک برای اولین بار اعلام کرد که در آوریل سال جاری میلادی از طریق پادکست صوتی فیس بوک وارد جریان رسانه‌های صوتی می‌شود.