موفق شو با ارائه اطلاعات مفید و کاربردی، شمارا با دنیای ارزهای دیجیتال و کیف پول‌های معتبر دیجیتالی آشنا می‌سازد. کیف پول Uphold، یک پلتفرم کیف پول دیجیتال مبتنی بر فضای ابری است. این کیف پول، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با بیش از 30 نوع ارز و کالای مختلف، شامل تعدادی از ارزهای دیجیتال و فلزات گران‌بها، مبادلات خود را انجام دهند. به‌عبارت‌دیگر، کیف پول Uphold، برای ذخیره آسان دارائی‌ها و همچنین ارسال وجوه بین کاربران در سرتاسر جهان، طراحی و ارائه‌شده است.

تأسیس شرکت آپ هولد (Uphold)

شرکت Uphold، در سال 2013 و در شهر چارلستون در کارولینای جنوبی تأسیس شد. این شرکت، در ابتدا بانام بیت رزرو (Bitreserve) شروع به کارکرد، ولی بعدها نام خود را به Uphold  تغییر داد. هالسی ماینور، مؤسس شرکت، با توجه به نارضایتی‌هایی که از خدمات شرکت‌های مالی، به وجود آمده بود، تصمیم گرفت تا شرکت خود را پایه‌گذاری نماید. شرکت در ماهمی سال 2014، یک برنامه بتا خصوصی راه‌اندازی نمود و در پایان همان سال، در اختیار عموم مردم قرارداد. هدف شرکت از این اقدام، رفع عدم شفافیت در بازارهای مالی بود که درنتیجه بحران اقتصادی سال 2008 آشکارشده بود. شرکت Uphold با اجرای این برنامه، به دنبال ایجاد شفافیت در میزان هزینه‌های نقل‌وانتقال پول و همچنین، استفاده سریع و آسان از پول بود.

اقدامات شرکت آپ هولد (Uphold) در بازار ارز دیجیتال

شرکت آپ هولد

شرکت آپ هولد در ماه ژوئن سال 2015، همه هزینه‌های مربوط به نقل‌وانتقال پول را برای اعضاء شرکت خود لغو نمود. این سیاست جدید، باعث شد تا شرکت، به محبوب‌ترین صرافی دیجیتال دوره خود تبدیل شود. تا قبل از این اقدام، کمیسیونی معادل 45/. درصد، از مشتریان متقاضی تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا، اخذ می‌شد. در همان دوره، شرکت Uphold، یک پلتفرم API به نام Uphold Connect، راه‌اندازی نمود. هدف شرکت از انجام این کار، ایجاد یک پلتفرم باز بود تا مشتریان، از هر مکان و از طریق هر برنامه‌ای بتوانند تبادلات و نقل ‌و انتقالات ارزی خود را انجام دهند.

در ماه جولای سال 2016، شرکت Uphold، یک سیستم قیمت‌گذاری جدید را اعلام کرد که بر اساس آن، هزینه 05/. درصدی کاربران، بابت برداشت از حساب، لغو شد. این سیستم، همچنین جهت شفاف‌سازی بیشتر، نرخ برابری جفت ارزها را اصلاح نمود.

بر اساس وب‌سایت شرکت Uphold، اولویت‌هایی نیز برای ایجاد مزیت رقابتی در مبادلات جفت ارزها قرار داده شد. در اولین مورد، شرکت، باهدف انجام معاملات سریع و کم‌هزینه، امکان خرید، فروش، نگهداری و تبدیل ارز، برای مشتریان، از هر نقطه، در سرتاسر دنیا را فراهم آورد. هدف شرکت، از این اقدام، ایجاد شفافیت و احساس امنیت برای مشتریان و توانایی کنترل بر سرمایه‌شان در هر زمان و از هر مکانی بود. علاوه بر آن، شرکت با ایجاد دسترسی جهانی، به مشتریان خود امکان داد تا نقل ‌و انتقالات مالی خود را از هر نقطه جهان به هر نقطه دیگر، به‌آسانی انجام دهند؛ و درنهایت، شرکت با توسعه بیشتر پلتفرم API خود، قصد داشت تا خود را به‌‌عنوان یک شرکت نوآور و خلاق در سطح جهانی، مطرح نماید که در این زمینه نیز به موفقیت‌هایی رسید.

نحوه عضویت و مزایای افتتاح حساب در کیف پول آپ هولد (Uphold)

Uphold، یک سیستم مبتنی بر عضوگیری می‌باشد و اعضای شرکت به خدمات گسترده مالی سریع و آسان دسترسی کامل دارند. در حال حاضر، این شرکت، دارای ده‌‌ها هزار عضو از 174 کشور جهان می‌باشد. Uphold علاوه بر امکان افتتاح حساب‌های شخصی، قابلیت افتتاح حساب برای انواع کسب‌وکارها و توسعه‌دهندگان را نیز فراهم آورده است.

عضویت و افتتاح حساب در کیف پول Uphold رایگان می‌باشد. کاربران می‌توانند از طریق نقل ‌و انتقالات بانکی و یا بیت کوین، افتتاح حساب نموده و یا از حساب خود برداشت نمایند. نقل‌وانتقال رایگان پول و بدون محدودیت ازنظر مبلغ، حجم و نوع ارز، و همچنین عدم محدودیت در تعداد دفعات انتقال پول و سرعت زیاد در انجام امور کاربران، از دیگر مزایای افتتاح حساب در کیف پول Uphold می‌باشد.

هزینه های ارائه خدمات در کیف پول آپ هولد (Uphold)

افتتاح حساب و کار با آن در آپ هولد، رایگان می‌باشد. ولی کاربرانی که غیرفعال باشند و برای 90 روز یا بیشتر، نقل و انتقالی در حساب آن‌ها صورت نگیرد، در لیست مشتریان غیرفعال قرارگرفته و متحمل هزینه‌هایی می‌شوند. افتتاح حساب از طریق حساب‌های بانکی، بیت کویین و یا از طریق دیگر حساب‌های آپ هولد، رایگان می‌باشد. ولی افتتاح حساب با استفاده از کارت‌های اعتباری، 99/3 دلار هزینه‌ دارد. خرید و تبادل ارزها، هزینه ثابتی دارد که بر اساس نرخ بازار میانه (بازار میانه آمریکا، شامل دویست هزار شرکت آمریکایی است با درآمد متوسط 1 تا 10 میلیارد دلار در سال) محاسبه می‌شود. هنگامی‌که کاربران، سرمایه خود، در کیف پول Uphold، را از طریق ارزهای رمز پایه، انتقال می‌دهند، هزینه 99/2 دلاری و زمانی که سرمایه خود را با انتقال بانکی، جابه‌جا نمایند، هزینه 99/3 دلاری را پرداخت می‌کنند.

معاملات پیشنهادی شرکت آپ هولد (Uphold)، به کاربران خود

معاملات آپ هولد

شرکت آپ هولد (Uphold)، در سال‌های اخیر، ضمن ارائه خدمات مالی سنتی، سعی نموده تا خود را به‌‌عنوان گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاران ارزهای رمز پایه، نیز معرفی نماید. و با این هدف، تلاش می‌کند تا سرمایه‌گذاران را به انجام معاملات در ارزهای دیجیتالی، مانند بیت کوین، دش، لیت کوین، ریپل، اتریوم، BAT و …  تشویق نماید. Uphold، همچنین انجام معاملات ارزهای فیات (دلار، یورو، پوند، دلار استرالیا، دلار کانادا و …) و فلزات گران‌بها (مانند طلا، پلاتین، نقره و  …) را به کاربران خود، پیشنهاد می‌دهد.

در ماه مارس، سال  2018، Uphold، خرید یک ارز دیجیتال به نام ریپل (XRP) را به مشتریان خود، پیشنهاد داد و اعلام کرد، هزینه نقل‌وانتقال برای اولین خرید پنج‌میلیونی از این ارز، را از آن‌ها، دریافت نخواهد کرد. این اقدام شرکت، به‌عنوان یک حرکت فوق‌العاده، در بازار ریپل محسوب می‌شد. بویژه این‌که، صرافی‌های معتبر در بازار ارز دیجیتال، مانند Coinbase تا آن زمان، چنین اقدامی را انجام نداده بودند.

ریپل

کلام آخر

سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای رمز پایه و عرضه اولیه سکه ( ICOs)، بسیار پرریسک می‌باشد. و هدف ما از بیان مطالب فوق، صرفاً آشنایی شما با سرمایه‌گذاری رمزارز و عرضه اولیه سکه می‌باشد و از آنجا که هر شخص دارای شرایط خاصی می‌باشد، ضروری است قبل از تصمیم‌گیری‌های مالی، حتماً با مشاورین خبره، در این زمینه، مشورت نمایید.