در ابتدا، کالکالیست اعلام کرد که دو شرکت آرمیز و اینسایت پارتنرز صبح روز دوشنبه در مورد شراکت خود وارد مذاکره خواهند شد.

روز دوشنبه شرکت خصوصی VC  اینسایت پارتنرز واقع در نیویورک اعلام کرد که بر سر خرید شرکت امنیتی به نام آرمیز به قیمت 1.1 میلیارد دلار به توافق رسیده‌اند. بنا به گزارشات رسیده از کالکالیست شرکت آرمیز صبح روز دوشنبه با خریداری گمنام وارد مذاکره شده‌است. در پایان روز کالکالیست با ذکر منبع اعلام کرد که این خریدار علاقمند کسی نیست جز شرکت اینسایت پارتنرز.

شرکت اینسایت پارتنرز در آخرین سرمایه‌گذاری‌های شرکت آرمیز در آوریل 2019 مشارکت داشته است. در جریان این شراکت 65 میلیون دلار به ارزش 400 میلیون دلاری این شرکت افزوده شده‌است.

در بخشی از این قرارداد ذکر شده ‌است که شرکت اینسایت در ازای وجه نقد شرکت آرمیز را خریداری کرده‌است. در این رابطه از مشارکت 100 میلیون دلاری کپیتال جی برخورداد خواهد بود. همچنین قرارداد خود را با تعدادی از سهامداران پیشین این شرکت تجدید نمود. شرکت آرمیز نیز به طور مستقل به فعالیت تجاری خود ادامه می‌دهد. مدیریت این شرکت به طور تام در اختیار مدیر عامل آن ایوگنی دیبروف می‌باشد.

این شرکت مدعی شده‌است که قصد دارد در سال جاری نیروی کار خود را دو برابر سازد. شرکت آرمیز که در سال 2015 پایه‌گذاری شد برای سیستم‌های loT  نرم افزارهای امنیت اطلاعات تعبیه کرده‌است. همچنین به بررسی و طبقه‌بندی دستگاه‌ها جهت شناسایی ریسک‌ها و حفاظت از اطلاعات و سیستم‌ها پرداخته‌است. از جمله مشتریان اصلی این شرکت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • شرکت صنایع غذایی Sysco Corp در نیویورک
  • شرکت سامسونگ
  • و شرکت دارویی Allergan PLC در نیویورک

شرکت نیویورکی اینسایت پارتنرز در ماه اکتبر اولین دفتر خارجی خود را افتتاح نمود. این شرکت دارای سرمایه‌ای برابر با 20 میلیارد دلار می‌باشد. همچنین بنا به گزارش‌های موجود 300 شرکت را در سرتاسر دنیا تحت حمایت خود دارد. همچنین این شرکت یکی از اولین شرکتهایی است که در شرکت تولید وبسایت Wix.com Ltd سرمایه‌گذاری نموده‌است. برخی شرکتهای تحت پوشش شرکت اینسایت عبارتند از:

  • شرکت امنیت سایبری Checkmarx Ltd
  • شرکت توسعه نرم‌افزارهای محتواساز Lightricks Ltd
  • و استارت آپ مدیریت تیمی و تولیدی تحت عنوان com Labs Ltd

در آغاز سال 2019 شرکت اینسایت سهام جنسیس پارتنرز را خریداری نمود. جف هورینگ یکی از پایه‌گذاران شرکت اینسایت و مدیرعامل آن در بیانیه تجاری ماه فوریه اعلام نمود که تعهد شرکت اینسایت به نوآوری‌های منطقه‌ای از الزامات این سرمایه‌گذاری می‌باشد.