طبق گفته ی ریچل کندی یادگیری زبان عشق گوگل و افزایش بازدید از محتواتان یک هنر است. او برای کمک به این هدف نکته های ساده ولی موثری بر اساس الگوریتم های حساب های مجازی و وب سایت ارائه داده است. در حالی که برخی از محتواها بر روی سبک زندگی و افزایش قدرت متمرکز اند، بیشتر آن ها بر پایه بخش های تجاری هر چیز و کمک به کارآمدی برند هستند. تکنیک های سئو در این زمینه می توانند به ما کمک می کنند.

یکی از اولین مواردی که باید به خاطر داشته باشید این است که بهینه سازی محتوای شما برای خواننده با بهینه سازی آن برای موتور جستجو، متفاوت است. برای اینکه بتوانید هر دو را هدف قرار دهید، باید به قصد و نیت کاربر از جستجو و تجربه فکر کنید. از میزان کلیک (CTR) گرفته تا مراجعه به ترافیک و جزئیات خود محتوا.

تکنیک های سئو: اشتراک گذاری یعنی توجه کردن

تکنیک های سئو همانند یک زبان عاشقانه دارای اهمیت اند. SEO با تکنیک های خاصی کار می کند. شما باید این تکنیک ها را یاد بگیرید و مشخص کنید که چگونه می خواهید محتوای خود را به خوانندگان ایده آل خود و خواسته های آنها ربط دهید. کندی بیان می کند که: “با فکر کردن در مورد اینکه مخاطبان شما به دنبال چه زبانی هستند و از چه زبانی استفاده می کنند کار را شروع کنید. یادتان باشد که تاریخچه ی مطالب بیش از دو سال است و مطالب بسیاری به اشتراک گذاشته شده است. وقتی که بخشی از اطلاعات به اشتراک گذاشته شده جمع آوری میشود الگوریتم شروع به مشاهده آن به عنوان یک محتوای معتبر می کند. به همین ترتیب، جایگاه آن در رتبه بندی فقط ارتقا می یابد “.

با اینکه تکنیک های سئو ممکن است ترجیحات کلی خاصی داشته باشد ولی برای هر مورد جداگانه میتواند خاص هم باشد. آنگونه که یک مادر با سه بچه از این روش استفاده میکند با یک خانم کارآفرین متفاوت است. جدا از اینکه شما چه کسی هستید اولویت شما برای تولید محتوا باید مخاطب هدف شما باشد تا در الگوریتم قرار گیرید.

محتوا باید ارزش محور باشد. چرا مخاطب باید از محصول یا خدمات شما بهره ببرد؟ برای اینکه این ارزش را واضح تر کنید میتوانید از اینفوگرافی استفاده کنید. کندی به این موضوع اشاره میکند که:

  “هر زمان که خواننده شما ارتباطی با محتوا برقرار می کند شما اعتبار و اعتماد کسب میکنید. چه این ارتباط از طریق تشکر برای یک پیشنهاد شما باشد. چه برای شناخت ارزش ها. این دو ویژگی برای هر برند حیاتی است. “

تکنیک های سئو: ترافیک ارگانیک کلید اصلی است.

ترافیک ارگانیک در سئو

تکنیک های سئو هم یک راه عالی برای دستیابی به ترافیک ارگانیک است. بله، شما با تبلیغات، به اجبار دوستانتان برای خواندن و تماشای مطالب خود می پردازید. اما تکنیک های سئو توانایی کمک به شما را دارد تا حتی در خواب هم درآمد کسب کنید. کندی اشاره میکند که “الگوریتم را به عنوان بافت پیوندی و محتوای خود را به عنوان یک اندام در بدن تصور کنید. بدون بافتی پیوندی که اعضای بدن شما را حمایت و نگهداری کند، اندامی وجود ندارد. برای مخاطب شما هم غیر ممکن است بدون این بافت پیوندی محتوای شما را بخواند.”

تکنیک های سئو: با ارزش ترین محتوای ممکن را تولید کنید.

کندی توضیح میدهد: “در مورد هر محتوایی که به صورت آنلاین وجود دارد فکر کنید”. میلیاردها صفحه محتوا وجود دارد. بیشتر این مطالب به ندرت توسط یک شخص دیده شده اند. اما در همین جهت، اگر در آخر خواننده شما محتوا را دوست نداشته باشد تمام نکات مربوط به سئو سایت بی نتیجه است. پس، شما همیشه باید خواننده مورد نظر خود و بعد از آن الگوریتم را در اولویت قرار دهید. باید با ارزش ترین محتوا را برای پاسخگویی به بیشترین سوالات احتمالی تولید کنید.

نکات اضافی

 

تکنیک های سئو

کندی نکات منحصر به فردی دارد که آنها را هم به تمام مشتریان خود می دهد. مقالات، 1200-1800 کلمه ایی اسپات های شیرین گوگل اند. “همیشه یک پیوند به صورت linktree در بیوگرافی اینستاگرام خود بگذارید. سه تا از محتواهای  برتر با بالاترین عملکرد خود را لینک دهید. جستجوگرهای سئو از این طریق تغذیه می کنند. حواستان باشد که مداوم در حال ارسال پیوند در شبکه های اجتماعی، از فیس بوک به توییتر تا پینترست و تیک تاک باشید .کندی بیان می کند که برای درگیر کردن مخاطبین خود، به سوالات و نظراتی که درباره پست ها است پاسخ دهید. همچنین، ارتباط با افرادی که در یک زمینه ی مشابه قرار دارید و لینک دادن به محتوای خود در وبلاگ های آنها، می تواند بسیار سودمند باشد. برای به دست آوردن محتوا، می توانید از وب سایت های مختلف و زیادی  از مانند

  • Google trend
  • Answerthepublic
  • Buzzsumo
  • Semrush

بهره ببرید. همچنین Explodingtopics.com جایی است که می توانید محبوب ترین موضوعات چند ماه اخیر را مشاهده کنید. در آخر، مهم ترین عمل از نظر ارزش، پیامی است که برای انتقال آن تلاش می کنید. ابتدا باید بدانید این پیام چیست و می خواهید چه کسی آن را بخواند؟ اگر این کار را انجام دهید انگار نیمی از این رقابت را برده اید.