موفق شو شما را با زوایای مختلف موفقیت، آشنا نموده و رهنمودهای لازم را در این زمینه، به شما آموزش می­ دهد.­

ساده‌ترین راه برای کشف علاقه‌ و اشتیاقت چیست؟

یکی از عوامل تسهیل­ کننده موفقیت، کشف زمینه علاقه و اشتیاق شما می ­باشد. ساده‌ترین راه برای کشف علاقه و اشتیاق، تفکر با قلب می ­باشد. چه چیزی، باعث تشدید ضربان قلب شما می­ شود؟ چه چیزی شما را هیجان­ زده ­تر می‌کند؟ چه چیزی باعث می‌شود تا هنگام صبح، از تختخواب بیرون بپرید؟ هنگامی‌که شما توانستید این عوامل را شناسایی کنید، آنگاه این عوامل و احساسات، به‌طور مداوم، باعث تشویق و حرکت شما برای انجام کارها و موفقیت در آن‌ها می ­شوند.

اهداف چه نقشی را در کسب‌وکار ایفا می‌کنند؟

کسب موفقیت بدون توجه به هدف، غیرممکن است. اگر شما ندانید که هدفتان چیست و به کجا می‌روید، آنگاه شما صرفاً در مسیری حرکت می­ کنید که پیش روی شما قرار می­ گیرد. هدف، همانند ستاره راهنما، مسیر راه را برای شما روشن می­ کند و شما با کمک آن، به ­راحتی مسیر حرکت خود را تشخیص می­ دهید؛ و در این حالت است که شما می­ دانید برای تحقق اهداف و کسب موفقیت، باید چه‌کارهایی انجام دهید و چگونه در ارتباط با دیگران، مؤثر و موفق عمل نمایید تا آن‌ها نیز با عضویت در تیم­تان، به سمت اهداف شما حرکت کنند.

آیا هر فرد می‌تواند یک نوآور باشد و چطور؟

یکی از راه ­های کسب موفقیت، توجه به جنبه نوآوری در انجام فعالیت‌های مربوط به کسب‌وکار می ­باشد. هر فرد می­ تواند یک نوآور باشد و بهترین راه این است که بعضی از قوانین را نادیده بگیرید؛ زیرا باوجود قوانین، شما کارها را همیشه، فقط به یک صورت انجام می­ دهید و به‌ندرت، به فکر تغییر رویه خود برای انجام بهتر کارها هستید. لازم نیست همه قوانین را زیر پا بگذارید، ولی می­ توانید موقتاً چند مورد از آن‌ها را نادیده بگیرید و تأثیر آن را در موفقیت خود ببینید.